Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjesKlik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes
Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!


Bekijk zeker mijn webquest. (thema : een reis rond de wereld).

heeeete patatten !

Enkele gemaakte hot potatoes oefeningen:

Maar ...

We krijgen ze niet op internet dus houston we have a problem !

Als iemand mij kan helpen ... graag :)

Oplossing gevonden ! Je kan een demo - account aanvragen !
- woordenschat uit de truckwereld
- Rusland
- Kruiswoordraadsel Rusland

Deze hot potatoes oefeningen zijn rond thema's uit het 6e leerjaar (gebruikt tijdens stage).
De oefeningen gebruikte ik als differentiatiemateriaal! Voornamelijk differentiatie op tempo.
Wegens tijdsnood is de opmaak van de oefeningen Rusland & kruiswoordraadsel Rusland van mindere kwaliteit dan de oefening 'woordenschat uit de truckwereld' !
Indien ik nog wat tijd heb , ga ik deze zeker aanpassen !

Geen opmerkingen:

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Aan dit document hangt een geurtje ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ook een mogelijke oplossing ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes