Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjesKlik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes
Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!


Bekijk zeker mijn webquest. (thema : een reis rond de wereld).

Verkeer met Sofie

Verkeer is een belangrijk punt op de agenda in de lagere school !

We kunnen niet ontkennen dat het altijd maar gevaarlijker wordt op de baan !

Veel mensen lappen de verkeersregels aan hun laars of weten gewoon niet meer voor wat een bepaald verkeersbord staat , enz. ...

Voor de verkeersdag op mijn stageschool was ik op zoek naar een educatieve site om te gebruiken in de klas. Op een dood moment konden de leerlingen hierop hun kennis verder inoefenen.



Na lang zoeken vond ik maar niks echt bruikbaars waar de leerlingen direct mee aan de slag zouden kunnen ....



Maar !!!
Toen kwam ik op Sofie haar blog en zag daar een heel leuke , leerrijke link rond het thema verkeer.

Link: verkeer

Geen opmerkingen:

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Aan dit document hangt een geurtje ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ook een mogelijke oplossing ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes