Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjesKlik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes
Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!


Bekijk zeker mijn webquest. (thema : een reis rond de wereld).

Keuzestage

Lang geleden dat ik nog een berichtje geschreven heb op mijn blog!

Na 2 weken ... zwoegen en zweten , zagen op kleine ettertjes, stoflongen krijgen van het bordkrijt, 75 rode pennen opgeschreven , 1875 nota's in agenda's geschreven, de zageman uit te hangen, ... Les gegeven, veel plezier gehad , ...
Is mijn stage van het 6e leerjaar voorbij!
Ik had zeker wel wat schrik voor die 'gevaarlijke' mannen van het 6e leerjaar , maar dit is zeker goed meegevallen. Dit was een leuke leerstage.

Baai baai zwaai zwaai , nu staat keuzestage op het programma.
ABC (art basic for children) is nu een weekje bezig! Een leuke stage waarbij je zeker wel creatief moet zijn!
Het vermoeiende is wel altijd de lange reis heen en terug !
Maar ... Ik vertoef in aangenaam gezelschap ... Caroline !
Dit is ook de beste vrouwlijke bestuurster waar ik ooit al met heb meegereden !

Even nog wat ICT gebabbel ...
In korte puntjes , later volgt er wel een uitgebreide uitleg ! :)

Gebruik ICT stage 6e leerjaar ?
- Gebruik Youtube (dagelijks)
- Gebruik computer (word --> gedichten maken, etc.)
- Gebruik media player ( liedjes / Filmpjes )
- Gebruik beamer ( active board )
- Gebruik hot patatoes
- Gebruik handcamera (leerlingen)
- Gebruik fototoestel (leerlingen)
- ...

Gebruik ICT keuzestage ABC
- Gebruik google earth ( thema architectuur )

Zo even een kort berichtje,
Later meer over dit alles !

1 opmerking:

juf Dorien zei

Is da van Caroline een steek onder water dak ni kan rijn? Ik em tenminste een rijbewijs, kunne we van u ni zegge e ;-) Nog veel succes op de stage e

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Aan dit document hangt een geurtje ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ook een mogelijke oplossing ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes