Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjesKlik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes
Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!


Bekijk zeker mijn webquest. (thema : een reis rond de wereld).

Innoverend project

Zoals velen al ondertussen weten gaat mijn innoverend project rond beeldopvoeding.
Ik heb de leuke taak gekregen een ' handleiding ' beeldopvoeding te ontwerpen.
Dit leek mij een doenbare opdracht maar dit is wel goed tegengevallen.

Dus ...
Iemand vragen rond beeldopvoeding stel gerust want nu weet ik er toch een beetje meer over :)
Hieronder zie je het voorblad van mijn Innoverend project. Wie weet probeer ik heel het eindwerk wel eens op mijn blog te zetten. Zodat iedereen hier eens een kijkje in kan nemen.

Geen opmerkingen:

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Aan dit document hangt een geurtje ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ook een mogelijke oplossing ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes