Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjesKlik hier voor meer gratis plaatjes Klik hier voor meer gratis plaatjes
Hey, hallo iedereen! Hopelijk vinden jullie dit een leuke blog. En... komen jullie nog dikwijls terug. Groetjes!


Bekijk zeker mijn webquest. (thema : een reis rond de wereld).

Leuke link op Dorien haar blog !

Leuke engelstalige link gevonden op Dorien haar blog.

Deze kan ik zeer goed gebruiken voor mijn IP rond beeldopvoeding.

Bedankt Dorien

Link : Gebruik nooit, ik zeg nooit ! meer het woord knutselen !!!!

(zie ook naar het leuke contractwerkje voor het eerste leerjaar op haar blog)

1 opmerking:

juf Dorien zei

Ik voel mij vereerd! U webquest is trouwens ook heel leuk.

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Aan dit document hangt een geurtje ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ook een mogelijke oplossing ...

Klik hier voor meer gratis plaatjes